Coraz to większa ilość marketerów dostrzega kolosalne możliwości działania reklamy na serwisach społecznościowych. Już w tym momencie, większa część korporacji, uznanych marek, podaje własnym odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Serwisy te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby zapaleńców internetu, są także miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny towarów.
Internauci tworzą specyficzne kluby jednoczące wielbicieli, entuzjastów określonych towarów, usług, działań – sprawdź prowadzenie fanpage cennik. Jeden fanpage, to chociaż 50 hołdowników. Takich fanpage’y jest najwięcej, bowiem ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów marketingowych, im większy fanpage, tym lepsze dotarcie z reklamą. Parę lokalnych profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy zapaleńców, co okazuje jak gigantyczny jest to potencjał reklamowy.
Taka ilość fanów, pasjonatów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Właściwe towary będą zrzeszały kolosalną ilość wielbicieli, jest to nieuniknione. Entuzjaści odnaleźli swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak właściwie, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.