Reklamowe gadżety – czemu warto w nie inwestować

Każda firma prowadzi jakieś działania marketingowe, a różnorodność rozmaitych sposobów jest ogromna. Jedną z nich jest wręczanie swoim klientom najróżniejszych reklamowych gadżetów. Praktyki takie cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ w rękach sprawnych marketingowców są po prostu bardzo skuteczne. I nie będzie tu chodzić o bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży, gdyż gadżety reklamowe najczęściej wprost nie dają tego. Dużo ważniejsze jest budowanie widoczności danej marki pośród konkurentów czy zwiększenie lojalności klientów.

Chyba wszyscy lubimy dostawać prezenty, i wielu z nas z tego powodu czuje się choć trochę zobowiązanych, zjawisko to powszechnie jest znane w psychologii. Takim sposobem za pomocą zwykłego pendriva czy kubka, trafiającego do rąk odpowiednich ludzi, da się utrzymać czy zdobyć zamówienia o znacznie większej wartości. Tego typu gadżety dla firm, jeżeli mają na sobie firmowe logo, zaczynają być trwale obecne u niejednej osoby. Szczególnie jeżeli będą użyteczne i praktyczne, to po prostu ludzie lubią z nich korzystać, a przy tym cały czas obcują z daną marką.

A to naprawdę bardzo mocno przekłada się na lojalność przy kolejnych zakupach. Dużą rolę odgrywa również konkurencja. Jeżeli wszystkie firmy z branży przy każdej możliwej okazji rozdają dookoła gadżety reklamowe z logo, to nie chcąc zostać w tyle należy robić dokładnie to samo. Inaczej zostanie się zapamiętanym jako ktoś, kto nie dba o relacje z klientami i nie chce im nawet symbolicznego kubka sprezentować.

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Dodaj komentarz